Kapaklı
Fizyoterapi

Fizyoterapi Nedir ?

Fizyoterapi ​kişilerin yaşam süreleri boyunca, fiziksel hareket kabiliyetlerinin korunması, geliştirilmesi ve yenilenmesi konusunda uzmanlaşmış bilim dalıdır.

Fizyoterapi kimler tarafından uygulanabilir?

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon lisans bölümlerinden mezun, uzman kişiler tarafından uygulanabilir. Fizyoterapi dalında da bir çok rahatsızlık ve fiziksel hastalıklar ile ilgili olarak modern tanı yöntemleri mevcuttur. Tanı sonrasında ise hastalığın ve rahatsızlığın kaynağı göze alınarak farklı şekillerde tedavi metodları uygulanır.

Kapaklı Osteopati Kliniği olarak, 15 yılın üzerindeki tecrübeli fizyoterapistlerimiz ile siz değerli hastalarımıza hizmet vermekteyiz. Diğer fizyoterapi kliniklerinden farkımız ise fizyoterapi tedavilerinden, çok disiplinli yaklaşımlar sunabilmekteyiz.

Ortepedik Rehabilitasyon Kliniği Tedavilerimiz

Uzman fizyoterapistlerimiz vasıtasıyla, ortepedik rehabilitasyon konusunda aşağıda yazılı konularda hastalarımıza, kesintisiz hizmet sağlamaktayız.

Ortepedik rehabilitasyon hangi rahatsızlıkların tedavisinde kullanılmaktadır?

Bel fıtığı rahatsızlıkları, kronik ve kronik olmayan bel ağrıları, boyun fıtığı ve ağrıları, boyun düzleşmesi rahatsızlıkları, sinir sıkışması rahatsızlıkları, fibromyalji vakaları, omuz ağrıları ve kireçlenmesi rahatsızlıklarının tedavisinde fizyoterapi tıp dallarında öncü rol oynamaktadır.

Bu rahatsızlıklara ek olarak, fizyoterapi çapraz bağ yaralanma vakaları, tortikollis vakaları, menisküs yaralanmaları, skolyoz rahatsızlıklarının tanı ve tedavilerinde, topuk dikeni rahatsızlıklarında, tendinit ve bursit rahatsızlıklarında, bel kayması, huzursuz bacak sendromları, ayak bileği burkulma vakaları, karpal tünel sendromları, donuk omuz sendrom ve vakaları gibi rahatsızlıkların tanı ve tedavisinde de fizyoterapistler öncü tanı ve tedavi merkezleridir.

Kapaklı fizyoterapi kliniğinizde, fizyoterapi seansları ne kadar sürmektedir ?

Kapaklı fizyoterapi kliniğimizde, hastaya yapılan ayrıntılı tetkik sonucunda, tedavi için bir takvim belirlenmektedir. Ancak her bir seans için fizyoterapi seans süresi 15 dakika ile 45 dakika arasında değişebilmektedir.​

Kapaklı fizyoterapi kliniğinizde, tedavi esnasında çocuklarımızın zaman geçirebileceği bir alan mevcut mudur?

Kapaklı fizyoterapi kliniğimizde, sizler tedavi olurken, çocuklarınızın zaman geçirebileceği güvenli bir alanımız mevcuttur. Ayrıca kliniğimizde pediatrik fizyoterapi tedavilerimizde mevcuttur.