Osteopati Nedir

Dünya Sağlık Örgütü tarafından, bilimselliği ispatlanmış, Avrupa ve Amerika'da çokça uygulunan, hastalıkların teşhisi ve tedavisinde kullanılan, ilaçsız bir tedavi metodudur.

Osteopati konusunda eğitim akredite kurumlar tarafından eğitim almış doktor ve uzman fizyoterapistler tarafından yapılmalıdır. İlk olarak osteopatik muayene ile hastanın mevcut durumu detaylı şekilde incelenir ve bir tanı konulur. Konulan tanı sonrasında, elle manuel olarak osteapatik tedavi süreci başlar. Tanının durumuna göre, hastaya seanslar esnasında tedavi uygulanır.

Osteopati hangi hastalıkların tanı veya tedavisinde kullanılmaktadır ?

Kronik ya da kronik olmayan bel, boyun, sırt yada vücudun diğer bölgelerindeki ağrılarda kullanılabilir.

Migren ağrılarında sıkça kullanılmakta ve %90'lara varan başarılar elde edilmektedir.

Ameliyatlar sonrasında yaşanan yada yaşanabilecek ağrıların giderilmesinde yine aynı şekilde hızlı ve etkin bir rol oynamaktadır.

Uyku problemleri, kronik yorgunluk sıkıntıları ve buna benzer sağlık sorunlarının çözümlerinde en etkin ve ilaçsız yöntemlerin başında gelmektedir.

Kan dolaşım sistemleri problemlerinde, lenfatik sistem sağlık sorunlarında da kişiye hızlı ve alternatif bir çözüm yöntemi olarak kullanılmaktadır.

Fibromyalji sendorumu ve getirdiği olumsuz sağlık sorunları karşısında, osteapati diğer sağlık sorunlarında olduğu gibi hızlı ve etkin bir tedavi sağlamaktadır.

Çocuklarda ve yetişkimlerde, kronik yada belirli bir rahatsızlığa bağlı şekilde ortaya çıkan, idrar kaçırma, hazımsızlık, gaz ve karın ağrıları, spastik kolon, pitozis ve organların fonksiyon bozukluklarında ilk tedavi seansı ile birlikte hasta rahatlamaya başlar.

Alerjik ve kronik rahatsızlıkların, hızlı şekilde kaynak tanısı ve rahatsızlıkların tedavisinde de kullanılmaktadır.

Pediatrik osteapati olarak ayrıca yukarıda yazılı tüm rahatsızlık ve hastalıkların tedavisinde, bebek ve çocuklara özel olarak uygulanmakta ve yüksek oranlarda başarılar elde edilmektedir.

Ayrıca bebeklerde yutkunma, kusma ve kafa şekil bozukluklarının tedavisinde cranio-sakral ostepati kullanılmaktadır.

Osteopati yan etkileri nelerdir?

Osteopati uzmanlar tarafından doğru şekilde yapıldığı takdirde herhangi bir yan etkisi yoktur. İlaçsız, acısız, ağrısız bir yöntem olup, hastalar hem ilk seansta rahatsızlıkları ile ilgili olarak rahatlama yaşarken, hem de ciddi manada bedensel ve ruhsal olarak rahatlayıp gevşediklerini hissederler.

Osteopati seansında hasta neler yaşamaktadır?

Osteopati seanlarımızı Kapaklı Osteopati Kliniğimizde gerçekleştirmekteyiz. Hastalarımızı, güvenli ve hijyenik klinik ortamında karşılamakta ve tedavilerini yapmaktayız. İlk defa osteopati seansına giren hastalarımızın, genellikle osteopati seansı sonunda neler hissettiklerini sorduklarımızda, çok ciddi bir rahatlama ve huzur deneyimi yaşadıklarını bizler ile paylaşmaktadırlar. Ayrıca hastalarımız, temelde yatan hastalığın tanısı esnasında dahi, ağrı ve sızılarında, hissedilebilir azalma yaşadıklarını söylemektedirler. Bir çok hasta ilk seanstan itibaren, rahatsızlıklarında kalıcı şekilde kurtulduklarını ifade etmektedirler.

OsteoKliniks hakkında bizlere neler söyleyebilirsiniz?

OsteoClinic Tekirdağ'ın ilk ve tek osteopati tedavi alanında, osteopatik tedaviyi temel alan ilin ilk ve tek osteopati kliniğidir. Kapaklı Osteopati Kliniğimiz, Çerkezköy, Çorlu, Tekirdağ, Saray ve tüm bölge ilçelerde, hastalıkları için ilaçsız tanı bekleyen ve hastalıkların sonucunda, yukarıda yazılı problemleri yaşayan kimselere ilaçsız tedavi sunmak için kurulmuştur.

OsteoClinic olarak, Tekirdağ ve ilçelerinde osteopatinin tanıtılması ve bu tedavi yönteminin yaygınlaştırılmasını hedef almaktayız. Avrupa'da osteopati klinikleri her mahallede bir olacak kadar yaygınlaşmış bulunmaktadır. Günden güne Türkiye'de osteopati uzmanları artmak ile birlikte, bölgenin ilk ve tek osteapati kliniği olarak sizlere hizmet vermekten mutluluk duyuyoruz.

Kapaklı Osteopati kliniğinizde her bir osteopati seansı ne kadar sürmektedir?

Kapaklı osteopati kliniğimizde, osteopati seansları yetişkin ve pediatrik olarak ikiye ayrılmaktadır. Hastaya konulan tanıya göre, yetişkinlerde her bir seans ortalama 20 dakika ile 40 dakika arasında sürmektedir. Bebek ve çocuklarda ise seanslarımız ortalama 15 ile 30 dakika arasında sürmektedir.